Bine ai venit!

 

Aici găsiţi câteva informaţii despre mine şi un portofoliu cu munca mea in domeniul foto-video.Toate materialele video pe care le găsiţi aici sunt filmate şi editate de mine (la fel şi fotografiile) şi sper să vă bucuraţi de ele.Dacă aveţi nevoie de informaţii de orice fel vă rog nu ezitaţi să întrebaţi aici.


7 răspunsuri to “Bine ai venit!”

  1. ralucutza Says:

    fff bine zici…lasa k pana la urma eu sunt sigura k o sa gasesti ceva sau p cineva care sa aprecieze munk ta…am incredere in tine…kisss si multa multa bafta

  2. imi place chestia asta….sper sa te ajute dumnezeu sa faci si tu ceva…..èt ca meriti….te pupik sa ai grija de tine…..si fi optimist…ca totul in viata se rezolva…..si stii cum se zice….ca uneori VISELE devin realitate……..:*:*:*:*:*

  3. ai incerdere in tine si totul va fii bine

  4. …….iti doresc sa filmezi cele mai frumoase peisaje incalzite de raze blande daruite de soare,sa fotografiezi cele mai pure zambete ,sa inregistrezi cele mai frumoase vorbe si ,in final sa le aduni pe toate intr-un film atat de lung cat poti duce chiar mai lung si sa il numesti viata,iar personajul principal esti tu!LA MULTI ANI

  5. Se observa ca stii, si iti place ce faci !…Felicitarile mele !:):*

  6. Felicitarile mele bro` !!!

Lasă un răspuns

